If I were…

… a cat, probabil ca as fi fost alergic la propria persoana. Dar nu asta e important ci faptul ca dupa un drum Sibiu – Ramnicu Valcea si “multumita” unui cretin cu un Mitsubishi L200, acum as mai fi avut doar 8 vieti.

In mod cert, daca as fi fost pisica, nu as fi putut sa evit acea ciocnire frontala si probabil m-as fi lipit de peretele muntelui de spaima. Which I did, doar ca am reusit sa ma inghesui si strecor printre perete si masina idiotului cu tot cu masina in care eram. As vrea sa multumesc pe aceasta cale si soferului din tirul depasit de acest Walker Valcean care crede ca nimic nu are limita. El, soferul de tir, a reusit sa incapa cu tot cu tir pe langa parapetul Oltului si impreuna cu mine sa lase si suficient loc pentru ca ambele oglinzi ale animalului din camioneta 4×4 sa treaca o data cu proprietarul.

Acestea fiind spuse, as mai adauga doar ca atunci cand nu aveti vizibilitate nu insistati sa depasiti, iar daca depasiti rugati-va tare si mai din timp pentru un sofer de tir meserias si un drum suficient de lat, chiar si pentru a incapea la mustata.

Sa aveti o zi in care sa va autodepasiti. E mai sigur si mai placut pentru toata lumea.

PS: As mai vrea sa multumesc drumarului ce a construit soseaua, sefului de proiect care le-as zis cat sa taie din munte, Muntelui, care din cate imi aduc eu aminte s-a tras un pic in laturi sa nu ma julesc si celui care a construit masina pentru ca i-a pus si frane. Ah, si celui care a facut cauciucurile, pentru ca fara ca ele sa ma tina drept pe traiectorie poate as fi muscat ori niste piatra, ori niste tabla de masina japoneza.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to If I were…

  1. Raymond Ruse says:

    Serios, nu stiu pe ce baza se dau permisele de conducere in Romania, sau de ce atati de multi insista sa-si puna viata lor si celorlate persoane in pericol, dar ceva foarte neortodox se intampla. Asta vara am fost cu Bogdan, Cristina si Felicia la Budapesta si la intoarcere am coborat din masina prin Cluj si revenit in tren ca eram satul sa-mi vad viata care imi defila inaintea ochilor la fiecare depasire facuta fara vizibilitate si la viteza mult prea mare. Am incercat sa vorbesc cu Bogdan sa se calmeze dar era ca si cum nu putea sa realizeze ce se intampla si unde gresea. A fost ceva destul de spectaculos. E pacat ca sefii de sosea in genul asta omoara si nevinovati cu ei when the shit goes down. Imi pare rau ca ai trait un astel de epizod.

    • Luatul permisului in Romania este poate un subiect pentru serialul de duminica despre minunata tara in care traim (o sa te invit sa faci un guest post la un moment dat pe blogul meu despre minunata tara in care traiesti tu). Nu stiam despre experienta ta. Intr-un fel inteleg adrenalina pe care ti-o da condusul sportiv. Imi place si conduc la fel, dar pasul urmator, spre inconstienta, nu-l fac. Un prieten imi spunea ca nu conduce repede, facand referire la mine, pentru ca nu vrea sa moara pe sosea. I-am spus ca nici eu si sunt convins ca felul cum conduci tu nu este unicul lucru care te poate omora sau marca pe sosea.

  2. Iulia says:

    Cel mai bine ar fi sa-i multumesti soferului de Toyota, sunt sigura ca fara el nu mai puteai sa multumesti acum si celorlalti, IMHO. So glad you’re ok, by the way.

  3. Mihaela says:

    Era bun si un numar de inmatriculare. Sa-l aratam cu degetul cand il vedem. Sau sa luam masina in spate si sa fugim!!

  4. @Iulia – i-am multumit in oglinda, dar n-as implica Toyota in asta. Nu are niciun merit. Conduceam un Logan MCV :D IMHO si tie.
    @Mihaela – eram preocupat sa nu-l vad prea de aproape asa ca nu l-am retinut. :))

  5. ana says:

    cu intarziere particip si eu la decernarea acestor premii! daca ai fi o pisica – adica motan, cred ca ai semana cu unul negru. smoala de negru. pentru ca se zice ca aduce noroc celor din preajma. in aceasta situatie, celor doi soferi, plus tie, plus masinii tale, plus barajului Olt – foarte frumos, apropo! miau!

Leave a Reply to andrei bogdan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *