Si am ajuns…

… si aici in ajunul Craciunului, fapt ce transforma Friday Specialul de azi intr-un Merry Friday Special. Peste doar 24 de ore aflam daca am fost suficient de cuminti pentru ce ne dorim de Craciun, dar si daca posta inca functioneaza si scrisorile noastre au ajuns la Mosu’. Pentru ca subiectul ne permite o sa aflam, sper sa nu dar iau in calcul, si cum l-a afectat criza pe barbosul simpatic.

In cazul in care unii dintre voi n-au fost asa organizati, ma gandeam, ca daca tot i-am citat pe cei de la abduzeedo.com aproape in fiecare saptamana, sa le desconspir si Christmas Wishlist-ul.

Si ca sa nu credeti ca listele astea sunt facute de pomana, iaca ce zice wiki: “yes, Virginia, there is a Santa Claus“.

Apropo de Mosul Rosu, el n-a fost timpul rosu, dar probabil asta v-a mai ajuns la urechi. Iata care este povestea Mosului in publicitate. A inceput undeva in 1931 in ideea lui Haddon Sundblom iar restul aventurii in advertising il gasesti aici. Eu recunosc ca cea mai interesanta lucrare a sa pe aceasta tema mi se pare asta de mai jos.

Dar de atunci a trecut mult timp si vremurile s-au schimbat. Chiar si povestea Craciunului in sine capata o noua turnura, mai 2.0 asa. Dramatizat foarte bine, iata incotro ne indreptam: Christmas gone digital.

Sa ai un ajun… bun!

PS: Sa nu fiti timizi, egoisti sau ranchiunosi! Puteti sa fiti buni si sa rate, share and comment :P

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Si am ajuns…

  1. ana says:

    foarte tare postul de azi! meriti sa vina Mosul la tine!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *