Urmaresc viralele…

… Simteam nevoia sa marturisesc acest lucru. Incerc totodata sa ma pozitionez cumva in lumina cunoscatorului in ceea ce le priveste, deci imi place sa cred ca le si inteleg. Iar pentru ca nu-s tocmai luat de pe strada cand vine vorba de comunicare, pot spune ca am doua exemple ce mi-au picat in mana ieri, care sunt perfecte pentru a ilustra ce cred eu ca este un “Asa nu!” si un “Asa da!”.

Mai intai, spre dimineata am vazut un clip ce se doreste a fi viral (in sensul ca a fost gandit pentru internet) si anunta ca o apa minerala este cea mai pura si mai buna si tine si de sete. Pentru asta au luat-o pe Jennifer Aniston (nu cea mai inspirata alegere – parerea mea – e doar gustul meu) si au facut o parodie. S-au folosit de cliseele tipice ale advertisingului asa cum nu se mai face el si in 3 minute le-au inghesuit pe toate. Verdictul meu: comedie la fel de buna ca Scary Movie 4,5,6 sau la cat dracu au ajuns cu aberatia aia. Deci, asa nu. Totusi verdictul meu nu pare sa ii impiedice in a avea deja 2,7 milioane de view-uri in 3 zile. :(

In schimb, nu chiar un viral asa cum se fac ele, insa un soi de making up al unei idei de exceptie puse in practica de agentia Jung von Matt/Elbe pentru Mercedes. Volvo a lansat un sistem de franare automata, apoi Mercedes a lansat un spot in care-si lauda sistemul de asistenta la franare si spunea Doamnei cu Coasa “Sorry!”. Acum insa, Mercedes ii spune Pre-Safe si il explica dramatizat: Transparent Walls. It’s like you see everything. Un “Asa da” din partea mea si doar vreo 20,000 de view-uri in 7 zile. Eu zic totusi ca are potential.

Pareri?

PS: Dupa intrebarea de mai sus nu prea dadea bine sa va urez o zi cu spor, dar nu puteam sa nu va urez nimic. Asa ca: inpirata sa va fie ziua.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Urmaresc viralele…

  1. Pingback: Gandul de dimineata » Unele idei sunt teribil de placubile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *