Am stat un pic…

… sa meditez catre ce sa-mi indrept votul in acest Friday Special. Cum aici, vinerea, e plin de nazbatii, am fost tentat sa povestesc despre Plankingul pe care-l prezinta Ligia Adam. Sincer insa imi pare cam plankitudine.

Asa ca am mers mai departe si am dat de doua nebunii nascocite de advertiseri. Dintre cele doua mi-a fost greu sa aleg, dar cred ca am gasit pana la urma argumentul suprem. Mai intai, aruncati si voi un ochi pe clipuri, alegeti-va favoritul si daca nu cer prea mult, comunicati-l cu-n comment.

Mai intai, avem o campanie facuta pentru Cartoon Network Turcia de agentia lor cu ocazia relansarii brandului la nivel global. Pe vremea mea ma multumeam si cu mult Tom si Jerry, dar se pare ca pentru copii de azi e important sa existe un monstru in viata lor. Iaca ce a iesit prin folosirea augmented reality.

Apoi, McDonald’s-ul s-a orientat rapid tot catre tehnologie si s-a pus pe joaca in centrul Stockholm-ului. Ce a iesit? Oameni in toata firea au pus-o de-un tenis, asemanator cu cel care era incorporat pe vremuri in televizioarele Sport.

Din punctul meu de vedere castigator este, intr-o saptamana in care am sarbatorit Ziua Copilului, McDonald’s, pentru simplul fapt ca a reusit sa transforme adultii in copii din nou, pentru inca o portie de joaca in plina strada.

Sa ai o zi jucausa!

PS: daca ce am propus eu mai sus nu te-a convins, iaca un spot prilejuit de alti 125 de ani (anul asta parca toti au implinit 125 de ani) impliniti de un brand. De data asta de unt. Anchor Butter si-a invitat principalii furnizori la o petrecere intima.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *