O idee buna la 125 de ani.

S-ar putea sa-mi spuneti la finalul acestei postari ca titlul este ironic. Imi asum aceasta critica, desi nu ironia este ideea din el. Friday Specialul de azi se concentreaza pe sarbatorirea a 125 de ani de activitate, iar la nivel creativ al comunicarii cred eu ca Mercedes a rupt gura targului simpla campanie de mai jos. Nu pretind ca altii precum Coca Cola n-au sarbatorit frumos, spun doar ca in opinia mea, aceasta idee creativa pentru Mercedes a fost cea mai cea.

De ce e faina? Pentru ca implica consumatori, proprietari deja de Mercedes si ii face parte a istoriei marcii. Pentru ca este nonconformista. Pentru ca nu a cheltuit fonduri imense pentru a atrage atentia cu o productie fabuloasa. Si, eventual, pentru ca este aproape incredibil de crezut ca doamne ce conduc Mercedes opresc sa ia autostopisti care arata precum fotograful Stefan Gbureck.
Si ultima, dar nu cea din urma, pentru ca demonstreaza inca o data ca online-ul poate deveni lejer locomotiva in comunicare in cazul in care ideea este gandita cu capul!

O zi de 125 de ori mai frumoasa!

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to O idee buna la 125 de ani.

  1. Cristian Cartzu says:

    Da. Misto ideea. Mi-a placut si faza cu politia. La noi ar fi oprit :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *