Facebook-ul nu e pentru mine!

Ma rog, nu ma refer neaparat la mine, ci la un soi de statement facut de mult care se considera deranjati de reteaua de socializare, dar totusi au cont, il verifica si discret se folosesc de informatiile de acolo. Din acest punct de vedere utilizatorii de Facebook se pot imparti, practic, in doua categorii. Prima, spectatorii, aceia care se multumesc sa se uite la ce fac prietenii lor, sa mai dea cate un like ocazional sau cate un comment si astfel sa se simta inclusi in activitatile prietenilor. A doua categorie este cea de active users, care ar share-ui orice, oriunde, oricand, chiar daca informatia este relevanta sau nu pentru cititori. Acestia isi doresc atentia celorlalti, isi doresc invidia celorlalti, din acest motiv postarile lor sunt dintre cele mai spectaculoase. Gata. Am incheiat capitolul introductiv de la Friday Special.

Pentru a doua categorie de utilizatori la care faceam referire, Ushuaia Hotel din Ibiza a gasit solutia perfecta sa se promoveze hi-tech si fara a forta cumva mana utilizatorilor. Ii invita sa-si posteze fotografii si statusuri prin simpla utilizare a unor bratari cu cip si a unor puncte de login din zonele de maxim interes. Explicatia, faina, logica, practica, imi place cel mai mult din tot ce am zarit in saptamana asta in Social Media.

O alta chestie haioasa am gasit-o de la ING. Banca si-a lansat in cele din urma versiunile IOS si Android pentru serviciul lor de internet banking. Astfel, clientii internauti vor putea sa deschida safe aplicatia si pe telefoanele astea mai istete. Ce mi-a atras atentia este chiar promovarea. Un micro site simpatic, care te pozitioneaza insa ca scoler, desi ei sunt nou venitii pe telefonie. De pe site, iti tastezi numarul de telefon, pe care ei il stocheaza undeva sigur, apoi iti trimit un cod. Codul il bagi din nou in site si esti sunat automat. Vocea de la telefon e credibila desi infloreste ceva haios, iar in minutul in care-l asculti afli util doar ca trebuie sa accesezi Home’Bank-ul de pe telefon. Un pic cam multi pasi pentru atat zic eu. Dar macar sunt prezentati altfel. Ah, si microsite-ul nu-l stresati, are ceva bug-uri.

Atat de la mine. Vineri cu spor la inventii.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Facebook-ul nu e pentru mine!

  1. John says:

    nou veniti pe telefonie? la ce te referi? cine e vechi pe mobile banking?

  2. ab says:

    @John nu e vorba de mobile banking aici. Ci de aplicatii si despre cum e pusa problema in concept. Este un soi de hai sa va invatam sa folositi smartphone-ul pentru a accesa (atat!) serviciul nostru de internet banking. Ori pentru ei care lanseaza pentru prima oara niste versiuni de IOS si Android, noi, utilizatorii de iPhone sau alte telefoane cu Android suntem vechi deja in domeniu. S-a format reflexul de a descarca sau utiliza o aplicatie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *