30 de lei aruncati pe geam.

Despre Salonul Auto Bucuresti este vorba. Despre publicitate mincinoasa, despre organizare jalnica si despre ce reprezinta Romania pentru industria auto. Nu mai stiu unde citeam ca business-ul din Romania contribuie la profitul Toyota in lume cu 0,2 la mie. Cam asta-i valoarea.

Ceea ce vizitam acum 10-12 ani nu mai are nicio legatura cu ce s-a intamplat in 2011. 2 hangare, unul plin cu vopseluri, echipamente de vopsit si spalat si detergenti. Unul “plin” cu 8 marci participante. Nici macar marca nationala nu s-a gandit sa apara. De altfel nici cele mai impozante standuri nu apartineau importatorilor, ci dealer-ilor. Ma refer aici la Autoklass care s-a chinuit si ne-a aratat SLS AMG-ul, din spatele unui cordon, ce-i drept. Si la Brit Motors Pitesti care a adus Jaguar si Land-Rover, cu tot cu premiera Evoque.

In rest am gasit marcile din concernul condus de excelenta, nu de Tiriac: Ford, Mitsubishi, Hyundai, acesta din urma sosind si cu 3 masini de care eu nu stiam ca exista. Nici nu le-am retinut numele cu exceptia Elantrei care-mi spunea ceva. Ce am remarcat e ca sunt pe o linie buna la desen. Veloster si Genesis Coupe sunt celelalte – m-am documentat.

In rest m-am bucurat sa vad 3 frumuseti, pe care vi le arat mai jos si am cautat ca bezmeticul sa vad Aston Martin-ul despre care se vorbea pe toate bannerele de la intrare. Nu l-am gasit. Nici macar urna de tombola fara de premii (pe toate materialele scria doar “tombola”; nu se mentiona cuvantul “premii”, nu mai vorbesc despre ce ar fi vorba exact) n-am gasit-o. In schimb o domnisoara simpatica sprijinita pe o urna la randu-i ne-a intrebat daca nu vrem sa castigam o masina. Era cu telecomanda, deci prea tentant. Mi-a inmanat un talon pe care trebuia sa-mi trec numele si emailul. Am intrebat-o daca face spam. Mi-a zis ca nu, usor rusinata si mi-a urat succes. Era de la Mobile.ro. Acum ma intreb daca “succes” era pentru tombola sau pentru avalansa de emailuri ce urmeaza?

Gasiti altceva de facut in acest weekend. Mergeti cu bicicleta in parc, de exemplu.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 30 de lei aruncati pe geam.

  1. Cristian Cartzu says:

    Nu e dubios ca marca nationala sa nu fie prezenta acolo?

  2. Pingback: Cum a fost la Salonul Auto Bucure┼čti? « hoinaru.ro – Un blog intr-un pahar cu apa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *