Oare marketingul de la Heineken stie?

Ieri dupa-amiaza am fost in Real Berceni sa fac ceva cumparaturi. Regular stuff, nothing fancy. Pe langa faptul ca n-am gasit tot ce era pe lista-mi atent pregatita de acasa (de mine), iar asta pare sa devina obisnuita in acest Real, am mai descoperit cateva haiosenii.

Prima dintre ele insa, e cea mai deranjanta. M-am intalnit acolo cu-n prieten. Eram la raionul de bere si imi zic, pentru ca tot s-a racit afara, iau la 0.33 ca se bea mai usor. El se uita cam stramb ce sa aleaga. Eu bine intentionat ii arat un six-pack de Heineken la doze care aveau oferta cu un USB Stick. Unul mic, de 1 Gb. Nu ca ar fi fost cine stie ce oferta senzationala, dar era un plus. Ia pachetul il pune in cos si vede ca-i desfacut. Se uita in el, mumu stick. Ia altul. Si asta era desfacut, dar pe spate. La fel, fara stick. Ne uitam la tot ce era pe raft, adica vreo 20 de pachete si toate erau la fel. Daca ar fi fost 2-3 la margine as fi dat vina pe taranul roman care merge in hypermarket sa fure, dar in cazul de fata, pachetele alea asa au fost puse pe raft, deci cine a umblat la ele? Merchendiser-ul sau cel din depozit?

Sugestie pentru Heineken, daca tot vreti sa faceti oferte de genul asta, puneti un promoter ca sa-ti dea premiul la casa sau ceva de genul. Romania nu e tara in care sa gasesti premii instant in cutii de carton. Si nici Real-ul nu pare magazinul caruia sa-i pese.

Sa aveti o zi fara de premii furate.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Oare marketingul de la Heineken stie?

  1. Salut,

    Eu am cumparat doua cutii SIGILATE!! din Carrefour Baneasa si nu aveau stick, aveau doar punguta!
    Propun sa facem o miscare ampla in online, social media, etc :)

  2. ab says:

    Mihnea, acum ca imi spui ca nu se intampla doar in Real, ma gandesc serios sa trimit un mail la Heineken. Nu stiu daca au alta vina inafara faptului ca au gandit o astfel de campanie pentru un astfel de distributie. Oricum ar fi brandul are de suferit, iar cei ca noi care ajung cu ele acasa si au dat atentie ofertei au tot dreptul sa se simta inselati de Heineken, nu de altcineva. Multam frumos de comentariu.

  3. Good News!

    M-au sunat de la Carrefour dupa ce am depus aseara reclamaţie pe website-ul lor. Am fost eu neatent sau ducea lipsa de vizibilitate afisul pe care scria ca stickul se ridica de la recepţie clienţi, tocmai pentru a evita furturile. Mi-a zis că se întâmplă chiar clienţii să fure – ceea ce e adevărat, am văzut produse desfăcute şi doamna care m-a sunat mi-a zis că se fură şi jucăriile din cereale.

  4. ab says:

    Multam de follow up, Mihnea. Acest sistem dovedeste totusi niste carente mari in mecanism gandit de Heineken pentru aceasta promotie. Oricum, in Real nu era un astfel de afis, iar la casa nu am intrebat pentru ca am renuntat sa cumpar pachete desfacute.

  5. gigi musca says:

    Eu am fost mai norocos, intr-o anumita privinta! Doamna de la casa, din Carrefour, mi-a spus ca de la receptie se ridica stick-ul, m-am dus, l-am luat si cand am ajuns acasa, ce sa vezi: stick-ul nu merge :))! am incercat sa-l schimb si mi-au spus, bineinteles, ca “nici noi nu mai avem”. Da! Ms, Heineken, ms, Carrefour!

Leave a Reply to ab Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *