In saptamana…

… patimilor, mai exact in aceasta noapte, am visat ca mergeam pe motor. Exista o explicatie pentru acest vis: peste 2 saptamani ma voi apuca de scoala pentru categoria A. Sigur ca am vazut accidentele petrecute in aceste saptamani, si da, stiu ca este al dracu de periculos, dar este un vis la care nu renunt. Pe de alta parte cunosc si motociclisti care nu au cazut deloc pana acum. Deci se poate. Ca sa ma intorc un pic la vis, acesta era despre un atelier de motoare, unde ma tot intorceam dupa drive teste, nemultumit de modul in care accelera jucaria cu care ma dadeam. Din cate tin minte era ceva intre city si super sport. Nemultumirea mea era ca accelera ca vechile dieseluri, adica astepta sa ajunga la o anumita turatie pentru a se misca. Acest lucru, din vis, imi parea extrem de aiurea pe doua roti. Ce se intampla la atelier? Imi conectau motorul la un computer si imi instalau un alt “regim” de raspuns al demarorului. N-am nici cea mai vaga ideea daca asa ceva este posibil sau nu, dar stiu ca avea o lista cu coduri, din care imi aduc aminte 2: XLR si NNC. Mi-a placut visul pentru ca mi-a parut foarte real. M-am trezit foarte insetat semn ca am mers cu gura cascata.

Sa ai o zi cu impliniri de visuri!

PS: Imi poate recomanda cineva o clasa de motoare pe care sa fac scoala? Argumentat, va rog.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to In saptamana…

  1. ana says:

    vrum vrum :)

  2. nanook says:

    in iarna 1987-1988 am invatat ‘pe uscat’ sa zbor cu deltaplanul. adica ore intregi de mecanica fluidelor, unghiuri, smecherii care se fac pe curenti de aer, la un club aero. in martie 1988 trebuia sa ma arunc cu dracia de pe un deal intre roman si piatra neamt, deal de unde se aruncau toti nebunii din zona. nevasta-mea era gravida si trebuia sa nasca in aprilie si mi-a spus un singur lucru: ‘copilul trebuie sa aiba tata viu’. am inteles si nu m-am aruncat. inca imi doresc sa ma arunc, desi acum m-as arunca cu parapanta. se pare ca senzatia de zbor data (si) de curentii de aer se regaseste la mersul pe motoare. cei care reusesc sa mearga cu bicicleta mai repede stiu acest lucru (ca atunci cand mergi la vale cu gura deschisa si obrajii se duc dupa urechi, de nu mai auzi nimic :)). ce sa spun… succes si distractie pe indelete si, evident, aterizare lina. n.

    • Domne’, nu stiu ce sa zic despre treaba asta cu zburatul. N-am rau de inaltime, nici de zbor, dar ceva-mi da senzatia ca nu sunt suficiente elemente de siguranta la parapanta. Despre deltaplan n-am nicio idee. Cel mai safe dintre astea nemotorizate mi s-a parut balonul.

  3. Clod says:

    Tot ce pot sa iti spun este sa incerci sa faci scoala la Cristi Bratovici. Este recomandat cu caldura de catre majoritatea bikerilor (te invata foarte multe chestii utile si salvatoare pe asfalt), iar clasa de motoare sigur va fi cea corecta ;)

  4. whoami says:

    Motooooooor! Deci intri in randul nostru, care v-a sa zica! Bravas! Despre ce intrebai, e recomandat sa le incerci pe toate in scoala ca sa vezi pe care te simti bine. Sunt cateva scoli care procedeaza asa, mai ales daca nu ai deja un motor. Pe langa Follow Me de care vorbeste Clod, ar mai fi la Ilioara. Avantajul acestora este ca vei face scoala pe traseul pe care dai examenul. Drive safe!

  5. Lorena says:

    sunt absolut mandra si in acelasi timp invidioasa…mi-am propus si eu vara asta acelasi scop (ca si alte doua veri trecute :) ) referitor la recomandare pt scoala, aveam un prieten care lucra in domeniu. Give me a call.

Leave a Reply to andrei bogdan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *