Back to old cars.

Friday Specialul, sau postarea in care ne aruncam un ochi in cei nou si fain in advertisingul facut altfel. Azi ne oprim din nou la Volkswagen pentru Fanwagen, iar mai apoi explicam si de ce ati citit postarea asta si de ce ati petrecut poate vreo 7-8 minute pe blogul meu azi.

VW Olanda vrea sa creasca interactiunea cu fanii pe Facebook si face o noua promotie tip “like me and win”. Nimic deosebit pana aici, poate chiar banal. Premiile insa sunt tare haioase si sincer sa fiu mie mi-ar fi tare greu sa aleg dintre cele modele “social media fit” puse la bataie. Despre ce e vorba, in clipul de mai jos, cu mentiunea ca tare as fi curios voi pe care ati alege-o. :)

Apoi, un clip pe care l-am urmarit cu sufletul la gura si care m-a dezamagit. Ma asteptam la un final de genul: “tocmai ati contribuit cu 4min50 la statistica despre care va povesteam”. Nu a avut, dar pentru publicitari, oameni de marketing, pasionati ai online-ului, bloggeri si ceilalti, cifrele de mai jos spun ceva foarte important, ceva ce face din YouTube motorul de cautare numarul 2 din lume la numar de cautari facute de utilizatori. Cool, hah?!

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Back to old cars.

  1. uma says:

    Buna, ne cereai o recomandare pentru un film…pot face o recomandare pentru o piesa de teatru?

    Piesa “Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus” se joaca la http://www.godotcafeteatru.ro/, sambata pe 19.11.2011.

    vizionare placuta.

Leave a Reply to uma Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *