Cu totii avem un unchi.

Si cu totii ne-am laudat cu un unchi anume la un moment dat. Chiar si cu unul care nu exista in realitate, iar in acele momente putea deveni unchiul unui prieten.

Pe asta cred ca s-a bazat si ideea din spatele unei actiuni tactice a Pepsi, numita Uncle Drew. Clipul il stiu de 2 saptamani, dar n-am m-am grabit sa-l pun aici pentru ca nu ma convinsese inca. Nu ca as fi vreun fitos, dar cred ca mi-a luat mai mult sa ma prind ca-mi spune despre prejudecati ca nu-s bune, despre desconsiderarea partenerilor de orice fel, despre educatie si despre faptul ca entuziasmul privitorilor vine la pachet cu spectaculozitatea actului in sine. Sustinerea adevarata vine si ea in rand cu surpriza pe care o oferi. Cu cat e mai greu de crezut ce reusesti sa faci cu atat mai sincera va fi aprecierea. Luati de savurati.

Spor la surprins audienta!

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *