Incepe lupta: tv-ul sau sentimentele.

S-ar putea sa nu fie cel mai bun titlu, dar include ambele subiecte despre care vom vorbi azi, la Friday Special. Azi incepe EURO 2012. O competitie pe care o vom urmari cu halba si sufletul la gura alaturi de tricolori din fata televizoarelor, vorba reclamei de la tara, intr-o simbioza perfecta.

Si ajungem la tv. Prima intrebare pe care ti-o pun oamenii de marketing inainte de orice campionat de fotbal este daca ai la ce sa-l vezi. Pe el, campionatul. Desigur, sa ai un televizor nu mai e vreo chestie neobisnuita, dar insight-ul functioneaza. Primul meu televizor color l-a luat taica-meu in 1992, inainte de EURO. Despre televizoare mai altfel vorbeste si spotul Samsung de mai jos, care ocupa locul 1 in Viralblog, saptamana asta pentru peste 8 milioane de view-uri in 2 saptamani de la publicare. I swear to God, that is the hotest remote control I have ever seen.

Apoi lasam tehnologia la o parte, macar aparent si ne intoarcem la valori si la valuri. Valuri de spoturi despre valori, despre cat de demni si de drepti suntem noi de fapt si despre cat de destepti si de viteji. Dupa Ursus, Vodafone si altii, hop si Cosmote! Veteranul este acel erou uitat de toata lumea, batjocorit de guvern si de pustii de pe strada, de a carui urma nu mai dai decat pe net.

Si ne-am intors la tehnologie.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *