Vinerea tipam, urlam si ne distram.

Recunosc ca ma ingrijoreaza un pic trendul publicitar de emotivitate excesiva. Mai ales prin modul in care toata lumea reactioneaza la el, cu sharing si uimire, cuget si simtire. Si toti ofteaza in sine lor si spun un “asa e, bai nene!“.

Spun ca ma ingrijoreaza pentru ca daca puneai aceleasi spoturi in plin avant al “cresterii” economice si al valului de cheltuitori, putini aveau timp sa intoarca capul, pentru ca nu cumva sa rateze vreun POS cu cardul in timp ce cumpara orice pentru ca era la reduceri.

Asa ca, e timpul pentr-o emotiva nu foarte plangacioasa, pe care am gasit-o la Carmen, dar care are un mesaj extrem de puternic pentru mine: sportul ramane unul dintre putinele lucruri care ne bucura si ne intristeaza sincer. Poate si care ne uneste. Eu asta am simtit dupa aventura pe Transfagarasan despre care v-am povestit aici.

Dupa portia dubla de emotie servita de McDonald’s, vine una tot cu emotie, dar mai de weekend pentru ca are si niste doza de nebunie. Volkswagen a gasit elementul comun intre suporterii olandezi si acesta era galagia pe care o pot face cand isi sustin echipa. Asa ca si-au echipat un VW Up cu un sistem de accelerare pe baza de decibeli si iata ce a iesit.

Sa aveti un weekend liber de orice!

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *