Sa nu uiti sa te ridici.

De fiecare data. Nimic din ce-ti doresti de obicei nu-i foarte usor de obtinut si deseori ajungi sa te impiedici pe drum si sa cazi. Cel mai important este sa nu cumva sa ramai jos. De acolo nu vei ajunge niciodata la ce-ti doresti.

Cumva asta este si povestea din spatele brandului LEGO, brand care anul asta a implinit 80 de ani de existenta. Oamenii de acolo s-au gandit sa ne spuna tuturor cum au inceput. Au facut un clip animat, pe care ma bucur sa-l pot prezenta mai jos. Asadar, Friday Special, rubrica saptamanala in care ne uitam la lucruri spectaculoase petrecute in advertising in general si in online in special, reincepe si revine bine.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Sa nu uiti sa te ridici.

  1. Monica says:

    nu mai exista stelute sau nu le mai vad eu? :-)

  2. Andrei Catalin says:

    nu mai sunt, nu mai sunt :(

Leave a Reply to Andrei Catalin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *