Vineri fiind, paduri…

Sunt multe lucruri ‘tampite’ care se intampla in lumea asta. Multe rau. La Friday Special vorbim de unele dintre ele, saptamanal, iar azi ne uitam la 2 chestiuni.

How Bond are you?
Recunosc ca m-a prins un pic febra noului 007 si probabil nu v-a dura mult pana sa ma duc sa-l vad. In ultimi ani filmul asta a devenit un spot multibrand pe foarte multi bani si cu multi spectatori. Care si platesc un bilet pentru asta. Ce sa mai? E spotul perfect. Unul din brandurile implicate, Coca-Cola, a facut si o activare mai neconventionala pentru a sarbatori momentul. Il vedem, si va spun dupa de ce nu am putea face la noi asta.

La noi nu am putea face asta pentru ca nu avem o Gara asa mare. :)

How ‘blend’ are you?
Ma rog, asta nu se potriveste. De fapt ar fi “how blendable is your new smart phone?”. Si culmea, nu numai ca unii s-au intrebat asta, dar au si pus-o in practica.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Vineri fiind, paduri…

  1. Andrei Catalin says:

    aha! deci James Bond iti place! ;) te duci? sau ai fost? eu ma duc weekendul viitor :D de abia astept :D

  2. Sheherezade says:

    Mda, faza cu telefoanele e destul de…tampita, cum spui. Spotul Skyfall & Coca cola este, dupa parerea mea, din categoria celor complet regizate…ce pot sa spun?! inca o data marketingul in care investesc atatia bani isi arata roadele. Mie mi-a amintit de farsele acelea la TV – care mie personal mi se par agasante si ne-originale …. As mai gasi un motiv pentru care cred ca la noi nu ar merge asa ceva: …la cat de resemnat si blazat e romanul, e posibil sa nu o rupa nimeni la fuga sau sa incerce sa dezlege “misterul”….ci e foarte probabil sa o lase balta si sa se intoarca pe calcaie catre primul chiosculet din colt pentru a obtine licoarea racoritoare… ce zici?

  3. ab says:

    Andrei, eu am sa merg azi :)

    Sheherezade, chiar si regizata fiind, arata cum trebuie. Si cand spun regizata ma refer la faptul ca ar putea chiar si “consumatorii” sa fie actori. Ideea din spate-i frumoasa, se bazeaza pe un insight fine (nu cred ca e vreun barbat care nu si-a imaginat macar o data cum ar fi sa fie spion). Cat despre motivul de care spui tu, cred ca nu e vorba numai de blazare. Romanul e comod. Este obisnuit gresit ca banii se pot face si usor, este supra expus la lux sau spectacol incat nu-l mai recunoaste si nu-l mai apreciaza atunci cand il intalneste.

  4. Andrei Catalin says:

    vizionare placuta. te rog, fara spoiler aici. pls!!!! :)

Leave a Reply to Andrei Catalin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *