Drama, golf si chips-uri.

Un soi de democratia, politica si adevarul. Sau mai cunoscut noua inca din copilarie: baba si mitraliera. Impreuna, nu prea au sens, dar separat, fac diferenta. Friday Special plin de advertising. Sunteti gata?

Do not push the button.
Dupa ce a strans un cinstit numar de vizualizari (peste 40 de milioane) cu A Dramatic Surprise on a Quiet Square, TNT revine cu al lor buton rosu. Ce se intampla daca-l apesi? Click play mai jos.

Atentie la… gauri.
Departe de mine intentia de a fi trivial, insa nu-mi imaginez o traducere care sa transmita mai eficient jocul de cuvinte din spatele “No Cup Is Safe”. Asta este numele noului spot Nike in care Tiger Woods si Rory McIlroy se joaca de-a “nu poti sa faci ca mine”. Cum se joaca asta la golf? You’ll learn. ;)

Chips-urile sunt din acelasi film cu SuperBowl-ul.
In pregatirea noii editii de SuperBowl, care stim foarte bine ca este si un prilej pentru multe branduri de a-si incorda muschii lansand campanii care mai de care mai notabile, Doritos a schimbat un pic tactica. Si-a provocat fanii la un concurs de spoturi low-budget. Ce a iesit puteti vedea aici. Eu l-am pus mai jos pe cel ce mi-a placut mie cel mai mult. De ce asta? Pentru ca e cel mai in tema cu evenimentul si totusi in stilul haios-surprinzator al marcii.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Drama, golf si chips-uri.

  1. Andrei Catalin says:

    :)))))))))))

  2. ab says:

    @Andrei Catalin, exact! Welcome back!

  3. Andrei Catalin says:

    i was never gone :) just silent :P cel putin aici :D pe twitter si facebook ti-am mai scris :d no reply though :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *