Partea agli.

Saptamana trecuta mi s-a intamplat o treaba neplacuta intr-un loc in care nu ma asteptam sa se intample. M-am tot gandit cum sa pun problema pentru ca nu-s genul care sa arunce cu noroi intr-o institutie pentru greseala unui om sau intr-un brand pentru, ce sa vezi, tot greseala unui om.

Intamplarea, asa cum a fost ea.
Asa ca va povestesc mai intai intamplarea. In centrul vechi, insotit, am intrat intr-un local in care erau mai multe locuri libere la niste tejghele si masute inalte de bar si 2 mese normale neocupate. Intrucat voiam sa mancam ne-am asezat la una din cele doua. A venit un chelner de indata, ne-a adus meniurile. A revenit intr-un minut si am comandat. Eram si un pic pe fuga, asa ca am apreciat. Au sosit bauturile destul de repede, fapt ce ne dadea speranta ca am putea sa ne incadram in timp. Intre timp la cealalta masa libera s-au asezat doua doamne. Si la ele a venit chelnerul, meniul, bauturile. Apoi, in scurt timp a aparut o domnisoara cu o lista. N-am auzit ce le-a spus. In alte doua minute domnisoara a venit si la mine sa ma intrebe daca sunt domnul Cutarescu. I-am raspuns ca nu sunt. Mi-a raspuns “Atunci, nu puteti sa stati aici”. Am intrebat de ce, poate un pic iritat de concluzia ei. Mi-a spus ca de la 19 sunt rezervate mesele in cauza. Am raspuns simplu ca trebuia sa gasesc ceva pe masa sau ca cineva trebuia sa-mi spuna asta inainte sa comand, pentru ca daca stiam acest lucru nu as fi ramas acolo. Nu-mi place sa mananc la bar. Da, stiu, sunt un fitos. Ce a urmat insa a reusit sa-mi strice seara: “Pai, cine v-a asezat la masa asta?“. “Nimeni, ca nu era nimeni la usa cand am intrat“, am raspuns eu mirat ca sunt luat la rost ca m-am asezat la o masa libera. Tonul iritat al domnisoarei a devenit si mai iritat in momentul in care i-am cerut nota pentru cele doua bauturi. A aparut si chelnerul care m-a apostrofat ca: “Eu ce fac cu comanda de mancare? Ca e deja in sistem?“. Well, sistemul ala are o optiune de scos lucrurile trecute pe nota provizorie a mesei. Stiu sigur asta, pentru ca m-am jucat la un astfel de sistem vreo 3 luni de zile. Mi-am pastrat calmul, dar si hotararea de a pleca, asta in timp ce domnisoara imi spune: “Am luat si eu o pauza de 10 minute ca stau de dimineata in picioare. Ce, n-am voie?“. Well, asta este o informatie care pe mine, ca si client, nu ma intereseaza. Si este si momentul potrivit sa ma enervez. A venit managerul chemat de chelner. Si-a cerut scuze si a insistat sa ramanem, motivand ca incearca si ei sa imbunatateasca acest sistem de rezervari. O alta informatie care pe mine unul nu ma intereseaza. Bauturile nebaute au fost din partea casei, poate singurul semn de normalitate din toata neintelegerea.

Concluziile, asa cum le vad eu.
Daca nu ai totul pus la punct, nu dai drumul la pravalie. Dar, nu, ca ar costa bani, bani pe care nu-i produci. Din nefericire scuza aia nu este valida, pentru simplul fapt ca face parte dintr-o retea mult mai celebra de cluburi din Bucuresti. O retea bine cotata cu care, in activitatea mea profesionala, am lucrat foarte bine pana acum. Din nefericire locatia la care s-a intamplat asta este Biutiful, un pub in care am fost de mai multe ori, de fiecare data servind si masa. Am apreciat ca totul e facut acolo, chiar daca e mancare tip “fast food”. Tot din nefericire, o sa iau o pauza de trecut pe acolo. Locul e frumos, mancarea e ok, atmosfera draguta, dar angajatii il strica.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *