Cu asteptari…

… mari si prognoza meteo cu ploi, un alt grup de oameni misto a plecat in team-building, vineri, catre Venus. Cea de la Marea Neagra. O stii, langa Mangalia. Noi, ii asteptam acolo (la figurat vorbind, pentru ca din cauza unor probleme tehnice am ajuns la juma’ de ora dupa grup), cu activitatile educationalo-distractivo-tehnice din ziua de sambata. Am parcat/cazat la Hotel Dana. In 2 cuvinte despre hotel… imi pare ca se vrea un Vox mai mic din Costinesti, dar 4 stele parca sunt un pic cam mult pentru conditiile reale de acolo. Totusi, curat, civilizat, servirea ok, iar la profesionalism mai e de lucrat un pic.

Dupa ce ne plouase tot drumul si dornici de a recupera timpul pierdut aiurea, am ales o varianta de traseu “radar free” prin Cochirleni, Cobianu si cu iesire la 23 August. N-am facut mare branza nici ca distanta parcursa si nici ca timp, pentru ca pe o bucata de vreo 5-6 km drumul era ras complet si pusa piatra pentru tasare. Pe semne se executau lucrari de latire a carosabilului.

Cum prognozele aratau vremuri ude, am ignorat optimisti semnele si ploaia de sambata de la ora 6 dimineata si ne-am dus pe plaja sa amenajam terenul pentru “luptele” ce aveau sa se dea acolo intre cele 4 echipe. Ne-am dovedit inspirati pentru ca pana la 10 cand am dat drumul activitatilor outdoor soarele era deja pe cer stingherit rar de cate un nor. Lumea s-a distrat cu niste zmee, cu niste apa varsata cu ochii inchisi si apoi a dat de greu la un castel buclucas, dar si-au varsat nervii pe niste ratuste de baie nevinovate, galbene si desenate in cadrul probei de tir cu arme de airsoft.

O data cu venirea pranzului a aparut si presiunea omului venit la mare, al carui gand statea la plaja si nu la ce urma sa facem dupa amiaza. Cu greu am reusit sa facem ca SIM Radio sa devina apetisant, dar asta se intampla pana la intrarea in studio. :) De abia de acolo participanti deveneau implicati.

In timp ce multi au ales plaja, am mai dat o fuga, sub presiune pus, pana la bulgari pentru a mai gusta din midiile de la Dalboka. E drept ca lasandu-se seara, justificat sau nu, n-am savurat excursia cum ar fi trebuit, fiind mult mai atent la orice putea parea suspect prin preajma.

Duminica insa, am avut timp sa-mi testez labele de inot proaspat achizitionate. Imi plac, asta daca astepta cineva un verdict. Ajuta tare la inot, dar iti trebuie ceva picioare pentru a le pune in miscare eficient in apa. Deci, nu inoate singure :( Dupa acest swim-test am plecat spre Bucuresti, pe ceea ce ma asteptam sa fie un traseu mai simplu si mai bun ca drum, dar… trecerea prin niste noroaie de 30cm de pe un drum printr-o vie, postarea masinii in doar 3 roti de la denivelari si hartoapele pe care a trebuit sa le trec mi-au luat serios din entuziasmul scurtarii cu vreo 30 de km a drumului standard.

In rest, despre cum s-a terminat acest weekend, in postul urmator, despre concertul Rammstein de la Sonisphere. Zi faina!

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , . Bookmark the permalink.