Mi-as fi dorit…

… sa scriu si ieri, insa la ora la care m-am trezit gandurile de dimineata inca dormeau. Am plecat devreme din Bucuresti, intr-o noua aventura pe munte cu bicla. Ne-am indreptat catre Busteni, cu gandul de a urca la Babele si de acolo sa coboram spre Pestera si mai apoi Bolboci. N-a fost chiar ca-n plan. La telecabina din Busteni era o coada de vreo 3 ore. Am fost ademeniti de un nene cu un 4×4 care ne-a spus scurt: 250Lei drumul. Cam scump, dar 3 ore la coada nu sunau deloc bine. Asa ca am mers. Am vazut cu ocazia asta si drumul care urca pana acolo. E frumos. Pana la un punct, spre Piatra Arsa, daca stii sa conduci tehnic, poti urca si cu un Logan.

Am incercat de la Babele sa urcam pana la statia meteo de pe Costila, ca mai apoi sa mergem pe Creasta pana la Cruce si sa coboram dupa pe la Piatra Arsa spre Sinaia. Traseul ne-a fost confirmat ca fiind unul ok de mai multa lume de acolo. Dupa vreun km de urcare pe langa bicicleta am decis sa ne intoarcem pentru ca voiam sa mergem pe bicla nu sa o plimbam pe langa noi. Am plecat spre Piatra Arsa.

Drumul este de pamant cu destule denivelari fine, dar si cu suisuri si coborasuri ce-i dau farmec. Dupa 5km o cazatura si o luxatie la mana ne-a oprit. A trebuit sa ne intoarcem spre telecabina invinsi. Nu astea sunt limitele noastre, dar la asta duce neatentia. Atat cand am vazut insa din traseu… il recomand. Este o combinatie intre Mountain Biking clasic si Downhill destul de tehnic.

Acum plec spre Cluj. Am o intalnire cu Iron Maiden. Maine am sa va scriu din Sibiu, pentru ca o sa raman peste noapte acolo.

Sa ai o sambata in care sa nu ai nevoie de aer conditionat.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , . Bookmark the permalink.