Din programul zilei, cateva recomandari.

Online-ul, ca si alte lucruri coerente care se respecta, are si el un program. Stabilit, pus la punct, macar ca ore de desfasurare. Asadar, din acest program eu v-as recomanda pentru azi, 3 chestiuni, pe cat de diferite pe atat de faine. Am sa le iau in ordinea intamplarii lor.

La ora la care scriu aceste randuri Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa isi redeschide oficial portile. Daca nu ma credeti, scrie si pe Facebook. El, muzeul adica, a fost inchis pentru renovare si reorganizare din cate stiu eu, deci acum ar trebui sa ne asteptam la niste lucruri marete pe acolo. Cu aceasta ocazie sper sa-si aduca in 2011 si site-ul care arata un pic ciudatel, dar nu in sensul de piesa de muzeu. Site de pe care am aflat totusi ca acest lacas dateaza ca institutie de pe la 1834. Vechi, domnule!

Apoi, de la ora 12, la Centrul National de Tenis se intampla, in cadrul intalnirii contand pentru ramanerea in Grupa Mondiala din cadrul Cupei Davis dintre Romania si Cehia, partida de dublu. Dupa prima zi scorul este de 0-2, nici Adrian Ungur si nici Victor Crivoi nereusind sa le tina piept lui Stepanek si Berdych, acesta din urma locul 9 mondial la simplu. Azi insa ne punem sperantele in perechea Horia Tecau si Marius Copil, care ar putea obtine primul punct pentru Romania, deoarece la dublu lucrurile stau un pic diferit. Adresa e Pierre de Coubertain, nr. 11, in zona Arenei Nationale fara iarba.

De la ora 17.00, asa cum anunta si Anca Duma (unul dintre organizatori) se intampla a nu-stiu-cata editie de Lecturi Urbane, dar prima din toamna asta. Totul in parcul Herastrau, zona Gradinii Japoneze. Se va citi in liniste, pe iarba si cine stie ce alte surprize au mai pregatit “astia micii”. :)

Cu precizarea ca mi-ar placea sa ajung peste tot, va las sa alegeti si sa va bucurati de sambata, ca-i doar o data pe saptamana.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *