Dezamagiri si impliniri.

Nu. N-am uitat. E vineri, deci e Friday Special. Azi insa am inceput ziua cu o dezamagire si nu pot sa o tin in mine, asa ca o sa o impart cu voi ca sa o fac mai mica.

Stiti clipul asta?

Bun, il stiti. Si eu. Mi-am pus la inceput serios intrebarea daca este real. Apoi am vazut o demonstratie la Myth Busters si concluzia lor a fost, daca-mi amintesc corect “definelely possible“. Well, it’s fake. Se pare ca Microsoft a recunoscut ca era un clip trucat ce avea ca menire sa devina viralul care sa promoveze pachetul Office 2007. Viral a devenit. Eu am aflat doar azi ca promova Office-ul, deci in cazul meu nu prea a functionat. Adaugam o dezamagire si pentru Microsoft.

Si acum implinirile.
Prima e de la ei, si vine de la Jack & Jones. De ce o consider implinire? Pentru ca desi nu-s un impatimit al fashionului (ba chiar sunt spre capatul celalalt al graficului), campania asta a reusit sa ma entuziasmeze. How to stay safe are o realizare foarte buna, foarte buna strategia din spate, chiar daca incepi sa privesti femeile pe strada cu o usoara ingrijorare. O sa zambesti 2 pasi mai incolo si din ce am citit in carti femeilor le place lumea care zambeste. Gasiti intreaga desfasurare pe site-ul lor. Mai jos doar un clip “demo”.

Iar a doua vine de la noi. O campanie tot de fashion ce pune femeile, in mod bizar, in aceeasi lumina. Motivele sunt usor diferite. The Secret Service livreaza strategii pentru palarii. Unul din printurile campaniei Heads not hats e mai jos, iar pe IQads un interviu cu cine-a stris-o. Aici  imagini de la o expozitie de “capete frumoase”.

Happy Friday, everybody!

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Dezamagiri si impliniri.

  1. Cristian Cartzu says:

    Hmm! Eu nu stiam nici una din aceste campanii. Primul e spectaculos, dar pare ireal. Eu cred ca si-ar rupe spatele cineva care ar ateriza asa pe apa. A doua, imi place. Ai dreptate. Se joaca foarte misto cu crearea unei situatii din care deduci atributele produselor. Foarte frumos. Iar cea romaneasca, mi-a placut expozitia de “capete”. Imi pare foarte creativa, la fel ca numele agentiei :)). Morbid, dar suprinzator si fresh.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *