Testimoniale in care nu se vorbeste.

Piata romaneasca de publicitate a vazut destule testimoniale pana acum, dar poate nu indeajuns ca sa se priceapa ca e important ca acesta sa fie credibil si sa faca o legatura fireasca, naturala intre ele produs si personalitatea aleasa pentru a aparea in spot.

Nu-s creativ de agentie si nu mai sunt nici clientul care sa poata cere, dar ca telespectator as pretinde, cred eu justificat, sa nu-mi spuna Nadia ca-si hraneste copilul in SUA cu nu-stiu-ce lactate romanesti pentru ca-s sanatoase sau Andreea Marin Banica cum isi primeste ea musafirii cu sandwich-uri cu salam. Gresesc? Desigur! Ca doar nu-s perfect.

Acestea fiind spuse, iata un testimonial fresh de la Converse. Ii reuneste pe Gorillaz, Andre 3000 si James Murphy, fara sa o arda aiurea cu caracteristici de produs, de exemplu. Cum spuneau si cei de la Adverblog, daca ar fi sa descrii clipul, iti este aproape imposibil cu un singur cuvant.

Si pentru a nu ramane socati pentru finalul de saptamana, am mai gasit fix in aceasta dimineata la Carmen pe blog, un clip adorabil cu pisici mici ce ajuta la advertizarea altor pisici. Mai mari.

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *