Superbowl-ul este despre reclame, nu despre fotbal.

Macar pentru noi, europenii. Este un prilej pentru branduri sa prinda tot americanul in fata tv-ului, deci o ocazie de a vorbi cu toata lumea si daca nu stiati, in publicitate este o ocazie rara. De aici si efortul pe care-l pun in tot ce fac special pentru acea seara.

Back to basics.
Am urmarit pe Automarket.ro seria de spoturi auto. Sunt 15 la numar. Cel care m-a impresionat insa e cel de mai jos. De ce? Pentru ca a tintit americanul conservator, care inca traieste in mitul pick-up-urilor si care e dispus in ciuda tuturor discutiilor despre poluare si responsabilitate fata de mediu sa-si cumpere un tanc pe post de masina. Nu sustin acest comportament, insa nu pot sa nu apreciez modul exemplar in care Dodge le gadila orgoliul si ii face sa se simta importanti, fara efecte speciale, fara productii costisitoare, chiar si fara imagini filmate. Acum, daca miza n-ar fi cumpararea unei astfel de masini, practic spotul vorbesc cu toti capii de familie si nu prea poti sa nu te identifici cu ce-i acolo.

Meanwhile in the world…
Ramanem la industria auto, pentru ca imediat dupa Superbowl, a aparut un alt spot, fara vreo legatura cu evenimentul american. A aparut spotul prin care McLaren isi aniverseaza 50 de ani de existenta. Nu puteau sa vorbeasca despre masini intr-un asemenea spot. Nu puteau nici sa arate masini intr-un asemenea spot. Nu cand ai o poveste in spate. O traditie. O istorie. Un nume: Bruce McLaren.

Seria de Friday Special e aici.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Superbowl-ul este despre reclame, nu despre fotbal.

  1. Andrei Catalin says:

    corect spus :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *