Dor de publicitate.

Stiu cel putin 2 persoane care arunca un ochi pe aici din cand in cand si care se bucura de reintoarcerea postarii de vineri sub eticheta “Friday Special”. Cateodata pauza de publicitate e mai frumoasa decat programul in sine.

Nu e Catalunia, e FC Barcelona.
Lasand la o parte doleantele de independenta ale regiunii, Qatar Airways a acordat Cezarului ce era al lui de drept. Adica a mai pus o tara pe harta: Land of FC Barcelona. Cum si-au imaginat ca arata tara asta, vedeti in spotul de mai jos.

Produsul vinde si singur.
Stiu ca pare o afirmatie stupida intr-o postare despre publicitate, dar potrivit acestui articol Tesla Motors a depasit vanzarile Porsche si Jaguar in California. Tesla Motors este un producator american care are 2 modele in portofoliu si unul in stadiu de concept. Toate modelele sunt electrice ca sistem de propulsie.

Back in the shell.
Am lasat la final o rebeliune de gherila in materie de expunere media. Organizatia Green Peace prin programul Save The Arctic s-a gandit la un contraatac intr-un moment de maxima expunere a sponsorului Shell: festivitatea de premiere la Grand Prix-ul belgian. Clipul a fost cenzurat pe Youtube, iar pe Vimeo a strans peste jumatate de milion de vizualizari in doar o saptamana. Ajungem la 1 milion cu el? :)

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *