Cu bune si o rea.

Adicatelea, Friday Special-ul de azi are si ceva ce mie mi se pare neinspirat. Mi se pare usor nepotrivit, dar e posibil sa ma insel si daca o fac sper sa se gaseasca cineva sa-mi dea una peste bot tovaraseste astfel incat data viitoare sa ma gandesc de doua ori inainte sa dau publish la idei d-astea. Si incepem fix cu ea.

Aia “rea”.
Stiti cu totii cred (si daca nu stiti puteti sa o vedeti aici prezentata tot la Friday Special acum 1 an) campania P&G Best Job In The World. Acum, pentru cel mai bun job din lume vine ziua de “salariu” sau “bonusul” de performanta. P&G intampina Jocurile Olimpice de Iarna de la Sochi cu o noua serie de spoturi: Thank you, Mom! Totul bine si frumos, o continuare fireasca, dar cu o problema in opinia mea. In spotul asta mamele sunt mereu aproape de cei mici, ceea ce e bine, mereu vorbesc cu ei si ii ajuta sa se ridice de jos dupa fiecare esec, ceea ce e si mai bine. Ma gandesc insa daca nu cumva aceleasi ar fi imaginile si pentru parintii aceia care incearca sa-si implineasca ei visul prin viata copilului. Ma gandesc la toti copii aia fortati si impinsi de la spate sa faca ceva ce nu le place de fapt. Parintii aia nu sunt sponsorizabili, zic eu, chiar daca din cand in cand mai iese si cate-o pereche de surori precum Williams. Iubitorii tenisului stiu povestea inceputurilor pentru cele doua jucatoare. Poate gresesc.

Si una buna.
Vine de la Heineken si este o noua campanie de imagine si de consum responsabil. Mecanica din spate e grozava si pune presiune pe DJ cu ajutorul lui Armin Van Burren. Retineti asta: “Daca tu ca DJ esti plictisitor, lumea are nevoie de alte lucruri ca sa se simta bine“. O campanie deloc pe placul patronilor de cluburi din Romania, sunt sigur, dar cred ca “hits a bulls-eye“! Brava! Clipul are doar 1,3 milioane de vizualizari dar este supus filtrului de varsta. Mai multe despre “Save My Night” aici.

Hop si Joseph Gordon-Levitt.
Il stiti macar din Inception. Omul are din 2005 un proiect numit HitRecord. Era un joint venture de productie de continut video la care poate participa oricine. Acum, ideea lui va aparea si la TV. Iar Episodul 1 e pus deja pe net. Sunt 22 de minute, dar jur ca merita pentru ca este o portie buna despre ce inseamna noul val de productie de continut video.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *