Frumusete si baterii.

Friday Special cu 2 spoturi total diferite care vorbesc insa cam despre acelasi lucru: increderea in sine.

Frumusete si baterii.
Nu credeam ca in lupta pe care o duc in cercul meu de cunoscuti de partea naturaletii si a feminitatii o sa am ca aliat o companie care produce lenjerie. Oh, well! M-am inselat pentru ca Aerie a decis sa schimbe foaia. Sau modelul. Sau sa demonteze un pic idolatrizarea idealului de show biz si sa-l inlocuiasca cu unul natural, de zi cu zi. Videoul Huff Post de mai jos spune clar ce au facut si eu nu puteam sa nu laud initiativa asta.

Si tot despre incredere.
Duracell a lansat in state un clip foarte inpirat si emotional. Da, si eu am rasuflat usurat cand nu am vazut niciun iepure. Asa ca mi se pare bine ce au facut pentru ca pune accentul pe cat de mult ajutor poate sa-ti dea tehnologia si cat de sus te poate ajuta daca alegi sa crezi in ea si sa te concentrezi pe ce ai de facut cu adevarat. Derrick Coleman, protagonistul spotului, este un personaj real si tot ce e acolo este inspirat din viata lui. Coleman este potrivit Wikipedia primul jucator ofensiv din NFL.

Si pentru ca e vineri.
Si pentru ca Google. :) Vedem si cum ar fi fost daca Google era un barbat.

This entry was posted in Dimineata, la cafea, Friday Special and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *