Se pare ca…

… mintea mi-a revenit la sentimente mai bune. Nu sunt totusi asa de sigur de asta, dar cert e ca de azi am sa reincep postarea gandului de dimineata. Pentru ca probabil vreo 2 dintre voi se intreaba ce si cum si unde am fost, ei bine in randurile de mai jos am sa incerc sa rezum.

Miercuri, adica acum o saptamana, am plecat la mare, la 2 Mai, la indemnul unui prieten bun care a sugerat ca e timpul sa facem o iesire “ca baietii”, indiferent ce o insemna asta. Zis si facut, la 11 eram deja acolo si dupa o portie de somn la pranz, am bagato plaja si o baie prelungita pe seara. Niciodata n-am intalnit la mare o atmosfera asa umeda si asa o lipsa de curenti de aer. Astfel ca temperatura de 33-34 de grade era extrem de greu de suportat.

Pentru ca ne stabilisem un program clar si cuminte de mers la plaja de la 7-10 si apoi seara de la 17.30 la 20.00, nu ne-am prajit nici unul dintre noi, deci am jucat “by the book”. De joi insa au inceput si experimentele. Ne-am dus seara sa mancam in Vama, la recomandarea unei prietene ce frecventeaza acel colt de tara. “La Mitocanu”, adica acolo unde ne trimisese sa cerem niste coaste de porc, era mai greu de ajuns pentru niste turisti ca noi, mai ales ca nu scria nicaieri ca ar acolo ar locui acest individ. Dupa ce am intrebat chelnerita ne-am lamurit ca de fapt se numea Lyana. Un rebranding tampit pentru Vama din punctul meu de vedere. Coastele, atat timp cat nu ai mancat la Four Roses in Brasov, sunt ok, nu bune, ci doar ok. Vin 4 la portie, deci putine, foarte impanate cu grasime, iar cartofii prajiti adiacenti nu aduc nici macar cu chimicii de la McDonald’s.

Niste amici se adunasera in aceeasi seara intr-un club din Mamaia, asa ca ne-am suit dupa cina in masina si am poposit pe faleza, la Jezoo. Nu stiu nici acum cum se pronunta, dar anuntul ca e seara Michael Jackson mi-a adus aminte ca nu mai stiam nimic de megastar de cam mult timp. Odihna lui o fi fost in pace, dar si a celor care stateau pe langa acest club in aer liber. Mi-a placut izolarea fonica pe care o aveau. Un pas destept si rar intalnit pe la noi. Am plecat de acolo pe la 4:30, si la 5:30 nu am mai avut timp decat de un atipit pentru ca la 7 eram din nou pe plaja.

In seara de vineri ne-am hotarat sa schimbam peisajul ce ne inconjura in Mamaia, adica jumate din fete cu tarif si jumate din baieti imbracati in haine de duminica sa dea frumos la poza. Dintr-o extrema ne-am dus in alta adica in Expirat in Vama, unde pe la 12 cand am ajuns noi lumea era pusa pe treaba, distractie si dans. Si asa au tinut-o mult timp. Pe la 3 ne-am mutat in Stuf unde era aceeasi treaba. Concluzia: chiar daca Vama s-a mai stricat fata de cum era o data, atmosfera de petrecere e faina rau. E autentica, dezinteresata, sincera, libera. Mi-a placut mult acest lucru.

Sambata am fost la The Mission, sa-l vad pe cel pe care l-am ratat de fiecare data cand a venit in Romania: Fatboy Slim. Dar asta…va urma.

Sa ai o zi faina rau si racoroasa bine!

PS: In caz ca nu s-au prins anunta-ti, rogu-te, vecinii, prietenii, cateii si purceii ca gandul de dimineata a reinviat :)

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to Se pare ca…

1. whoami says:

Sa traiesti! Bine ai revenit. Si eu m-am intors din concediu Joi si nu prea pricepeam de ce nu am alertele pe mail de la blogul tau. Sper ca esti bine acum si ca iesirea asta ti-a adus linistea de care ai nevoie. Fara liniste e greu de construit ceva trainic. Uita-te la Piti si la Gigi :))

2. Iulia says:

Hm… ma asteptam ca dupa atata soul searching, sa te intorci cu ceva mai mult decat o punctare de agenda a activitatilor. trebuie sa recunosc ca dupa tonul ultimului post, m-as fi multumit si cu o relatare a unor adevaruri general valabile.

3. ana says:

bine ai revenit! eu as decreta ziua de azi “huggs day”. ce zici?

4. @whoami – bine ai revenit si tu. Ai lipsit ceva timp. Ai dreptate cu construitul. Mersi

@iulia – soul searching – suna pretentios. Nu cred ca asta am facut la mare. Am incercat doar sa uit pe moment de niste probleme. Am incercat sa-mi canalizez energia intr-o alta directie. Partial a functionat. Despre invataminte, prefer sa le tin pentru mine in acest moment. Cand se vor dovedi a fi corecte, le impartasesc cu drag.

@ana – “huggs day”? ce bine ca a fost ieri. Am scapat. Not a big fan.

5. ana says:

e clar! simtul sarcastic a revenit si el intreg din aventura de la 2 mai!