Dupa cum am…

… povestit si in zilele trecute am facut un tur de forta prin vreo 12 orase ale patriei. Vizite scurte, punctuale, in interes profesional. Am promis ca voi reveni cu mici detalii si impresii, pe care nu le-as lua de bune 100%. Nu ca te-as minti, dar pot fi considerate “prima impresie” in multe dintre cazuri.

Giurgiu a fost primul oras.  Nu era o noutate pentru mine, am avut o perioada cand il vizitam saptamanal. Noutatea ar fi ca drumul Bucuresti-Giurgiu este finalizat si e foarte bun. Apoi a urmat Alexandria, pentru care GPS-ul ne-a indicat cel mai scurt drum, ceea ce este o mare greseala. Drumul pare neasfaltat din ’89, iar pe unele zone eram deja pe roaming cu telefoanele, desi eram lejer la vreo 10km de granita. Alexandria era o premiera si mi-a parut mai ordonata un pic decat primul oras.  Apoi fu randul lui Caracal, deasemenea fiind premiera. Desi eram cu ochii-n patru dupa “minuni” n-am gasit nimic spectaculos. Un oras obisnuit de provincie, micut, nu prea cochet, destul de neingrijit, deci obisnuit. Pentru ca ultima reduta a zilei era Craiova, ne-am grabit sa trecem si prin Slatina, sa aruncam si acolo o privire si ar fi in nota Alexandriei pentru ca era mai curat decat in Caracal. Drumul deja incepea sa se imbunatateasca Trecuram Oltul, :) de doua ori, si baturam la usa Craiovei. In centru, frumos. Ingrijit. Inca aveau iepuri si oua de la Paste, semn ca le-a placut. Cred totusi ca nu centrul este problema Craiovei. In centru insa o mare densitate de femei frumoase, cel putin asa a parut la prima vedere.

Cu planul facut pentru prima zi, ne-am gandit sa fim la prima ora in urmatorul oras asa ca am plecat spre Tg Jiu. O parte din drum am facut-o noaptea, dar asta nu avea nicio legatura cu modul in care arata drumul. Rupt aproape ca Giurgiu-Alexandria, dar mult mai circulat. Am intrat in oras, unde am aflat cu uimire ca hotelul ce-mi fusese recomandat nu era in acest oras, asa ca la indicatia unui taximetrist am “parcat” la Europa. O cina rapida si scumpa, si apoi in camera pentru un somn bine meritat. Camera era parca depasita pentru un hotel de 3 stele, nu ca functionalitati, ci ca aspect. 180Lei/noapte, plus cina, 260Lei.

Va urma…

This entry was posted in Dimineata, la cafea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to Dupa cum am…

1. Emilia says:

prima impresie este intotdeauna cea adevarata